متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت10:19---19 فروردين 1393

سلام:

لایک
پاسخ: سلام. مممنون



sajjad
ساعت1:31---28 اسفند 1392
کدوم وبلاگ؟؟؟؟؟؟
پاسخ: نمیگم!!!! اگه بگم که کار خودم کساد میشه!!!!! اونوقت دیگه منبع ازکجا بیارم؟؟؟!!!!


Kh
ساعت18:18---27 اسفند 1392



هر کلمه که از دهان بیرون می اید مرهمی است

      که به زخمی می رسد

              یا خنجری است   که دل را می شکافد

                    و یا نسیمی است که دریای احساسات را به تلاطم در می اورد

                پس پیش از سخن گفتن تامل کنیم

سلام گلم

در جريان هستم !!!

رفتم برا وساطتت!!
پاسخ: سلام فرشته ی مهربون من. متشکر عزیزدلم! بله دیدم! هردوتون رو دوست دارم! البته شما رو بیشتر! نگید به دوستتون! میکشه منو!!!!!


fatemeh
ساعت12:15---27 اسفند 1392

ممنون از مطالب زیبات
پاسخ:ممنون از شما دوست عزیز.


sajjad
ساعت1:37---27 اسفند 1392
از کوزه همان برون تراود که در اوست...... اگه وبلاگ شما نبود ، مطالب به این قشنگی رو کجا باید میخوندیم؟؟؟؟
پاسخ: از همون وبلاگی که من خوندم!!!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:26---26 اسفند 1392
خدای اطلسی ها با تو باشد / پناه بی کسی ها با تو باشد / تمام لحظه های خوب یک عمر / به جز دلواپسی ها با تو باشد...
پاسخ: ممنونم عزیزم.


kh
ساعت20:57---26 اسفند 1392
دقیقا مفهوم این شعره:


هر کس بد ما به خلق گوید. ما چهره ز غم نمی خراشیم.



ما خوبی او به خلق گوییم. تا هر دو دروغ گفته باشیم.

اگرچه دروغ همیشه بده!!!
پاسخ: دقیقا عزیزم!!!! دروغ!!!؟؟؟ یعنی خوبیشو نگیم؟؟!!!


kh
ساعت20:53---26 اسفند 1392
آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود

سهم تو از زندگی یک عمرخوشحالی شود
پاسخ: متشکرم... مهربون من... چه عجب شما اومدید!!!! کجا بودیدخانم؟؟!! مورد حمله قرار گرفتم!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:31 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب